2017-03-15 #färdtjänst #sverigetaxi #taxikurir #nynäshamn #sll

Kvitto – kundärende

Ärendenummer: 168288

Beskrivning: Onsdag 15 Mars
Klockan 12.11 Från: Nynäshamn
Till: Scheeleg 7, Kungsholmen
11.56 ringer SverigeTaxi och säger att man inte har allergifordon men varning bil finns vilket tvingar mig ta en vanlig då

jag har tid att passa.

Efter en stund dyker en ny resa upp
Onsdag 15 Mars
Klockan 12.22 Från: Nynäshamn
Till: Scheeleg 7, Kungsholm
12:25 ringer chauffören och säger att det kommer ta en timme innan han kan vara i Nynäshamn.

Kontaktar resegaranti 12:28 som försöker få fram en bil fortare, men får besked att så inte finns utan jag får vänta

på 12:22.

12:55 ringer jag till bilen 12:22 och frågar hur långt det är kvar då säger chuffören växeln ringt och sagt att ha skulle

bommad den.

Ringer återigen resegarantin 12:57 säger att det beställer ny bil som kommer inom 10 minuter

Onsdag 15 Mars
Klockan 13.14 Från: Nynäshamn
Till: Scheeleg 7, Kungsholmen

13:19 ringer den chuffören säger att han är i Vårsta och kommer ta en timme innan han är och så en timme till

Stockholm från Nynäshamn vilket gör att jag kommer missa tiden på Tingsrätten så den får han bommad.

När jag nu tittar ligger ytterligare tre körningar
Onsdag 15 Mars
Klockan 13.15 Från: Nynäshamn
Till: Scheeleg 7, Kungsholmen
Bokningsstatus:

Onsdag 15 Mars
Klockan 13.22 Från: Nynäshamn
Till: Scheeleg 7, Kungsholmen

Onsdag 15 Mars
Klockan 13.33 Från: , Nynäshamn
Till: Scheeleg 7, Kungsholmen
Bokningsstatus:
Som jag inte vet vad de kommer ifrån

Detta gjorde att jag missat möte på Tingsrätten idag och vill inte bli debitera för detta

Önskar svar: Ja