Söndag

Det blev inget Skansen idag. Åkte istället in och handla i Stockholm, märker att det högra benet hänger med det släppar. Ska försöka träna så musklerna kommer tillbaka.

Ska försöka åka in en dag i veckan som kommer istället.

Hoppas att hyresförhandlingar kommer framåt under den vecka som kommer, det vore bra om vi kan vara klara innan sportlovet.


Upptäck mer från Jonas Carlsson

Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.