Idag läst kungörelsen upp i Nynäshamns kyrka!
Så får vi väl se hur det går!
Det blev som jag ville, så nu är jag nöjd!
Foto. Stellan
Upptäck mer från Jonas Carlsson
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.
This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies. Lär dig mer